czwartek, 3 kwietnia 2014

owsianka jako dodatek


cukinia i jabłko gotowane z płatkami owsianymi i lnem mielonym, podana z ricottą, siekanymi migdałami i syropem klonowym







Przeważająca ilość cukinii i jabłka, przez co te płatki to tylko taki akcent ;)
Mam również dla Was zdjęcie mojego ukochanego ostatnio deseru do kawy, tj. babeczka z ziarnami słonecznika i rodzynkami. Uwielbiam ją, mimo że kupna. 




Chyba muszę troszkę przystopować z ćwiczeniami. Mięśnie nóg wyrobiły mi się bardzo. Jeśli mam być szczera, to zbyt umięśnione sylwetki nie są w moim typie (tyczy się to kobiet). Problem z tym, że ćwiczenia to też dla mnie chwila wyżycia się, zapomnienia o wszystkim, podniesienia własnej wartości, a to sprawdza się wtedy, gdy zrobię jakieś porządne cardio..



4 komentarze:

  1. Mocno owocowa - lubię tak :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale napakowana! Choć ja do cukinii w owsiance przekonać sie nie mogę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurczę uwielbiam takie miseczki super <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale wypasiona miseczka <3
    A taką babeczkę z chęcią zjadłabym <3

    OdpowiedzUsuń