sobota, 2 sierpnia 2014

gryczane brownie+kolacja


kasza gryczana biała z kakao, cukinią, lnem, daktylami, migdałami, gorzką czekoladą i serkiem wiejskim



Posłuchałam tego, co radził Iwus i dzisiejszym śniadaniem starałam się dostarczyć sporej dawki magnezu ;) Może to pomoże. Chciałabym, bo po wczorajszym biegu było fatalnie niestety (ale tylko fizycznie, psychicznie zawsze jest cudownie).

Dodam jeszcze zdjęcia wczorajszej kolacji, skoro mam :D Na szybko, czyli smażony kurczak z cukinią, podany z kuskusem i pomidorami. Nigdy nie mam pomysłu na kolację, a chcę trochę ograniczyć nabiał, więc muszę kombinować. Wypróbowywałyśmy z mamą przy okazji nową patelnię ceramiczną, którą udało nam się zdobyć w promocji w Kauflandzie za 22zł(!) i jest świetna ;)



Dziś miał być upał, a u mnie póki co mleko za oknem i przyjemny wiaterek - nie narzekam :)

11 komentarzy:

  1. Uwielbiam te brownie, jak dla mnie jest najlepsze <3
    U mnie podobna pogoda , ale ja również nie narzekam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczna kolacja, aż ślinka cieknie! Zresztą śniadanie też :)

    OdpowiedzUsuń
  3. muszę w końcu tą gryczaną kupić! śniadanie świetne, mocno czekoladowe i to lubię :>
    mam nadzieję, że ta pogoda się utrzyma przez cały dzień, bo mnie trochę te upały wykańczają :x
    no a ta kolacje to świetne uwiecznienie całego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham takie brownie! Nie wiedziałam, że wcześniej nie obserwowałam Twojego bloga. Ale nadrobiłam zaległości i będę zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko dopięte na ostatni guzik! Po prostu pysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niegdyś niemal co drugi dzień jadałam gryczaną z cukinią i wiejskim. Aż mi się miło zrobiło jak na to danie popatrzyłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jej, jak fajnie ;D Zawsze służę dobrą radą :)

    OdpowiedzUsuń
  8. W śniadaniu brakuje mi do pełni szczęścia tylko banana :D

    OdpowiedzUsuń
  9. cukinia, wszędzie cukinia ale nie dziwię się pasuje do wszystkiego :)
    chyba zrobię sobie dziś Twoją kolację :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Obie propozycje do mnie przemawiają tyle ten kurczak :P Ale zrobię kiedyś bez niego z tofu, o!

    OdpowiedzUsuń