niedziela, 19 lipca 2015

404. nowość+współpraca

Wreszcie ją dorwałam-razową kaszę mannę. Teraz puddingów będzie mnóstwo i może uda się zrobić w końcu taki, jaki powinien być, a nie rozwalający się ;)

pudding cynamonowy z razowej kaszy manny nadziane sosem brzoskwiniowym, podany z serkiem wiejskim



Mam przyjemność testować produkty firmy BIO-KRAINA. Bardzo polecam przeczytać co nieco o tej firmie TUTAJ, bo Panie Ania i Kasia ukazują, że sklep założyły z pasji, co właśnie zachęciło mnie do podjęcia współpracy :) Produkty w ofercie są różnorodne, dostosowane do wymagań różnych klientów, a ja już wiem, że czas znów szukać pracy i próbować nowości za wypłatę haha :D 
W mojej paczce znalazły się:
-imbir mielony
-gorzka czekolada z ksylitolem
-chrupki paprykowe
-gryczanki z owocami leśnymi 
-żelatyna w płatkach
-cukier waniliowy
+ gazetka z ciekawostkami ekologicznymi

No to co, zaczynamy? :D Oczywiście musiałam od razu coś wypróbować... Padło na chrupki paprykowe. Rzadko sięgam po tego typu przekąski, ale to od stosunkowo niedawna, kiedyś zdarzało mi się znacznie częściej jadać takie produkty :P Skład zachęcający jak najbardziej, smakiem nie różni się od tych "tradycyjnych", co potwierdził mój tata, który wszamał pół paczuszki :) Nietłuste (co było dla mnie zawsze największą wadą w chrupkach) i intensywnie paprykowe.

10 komentarzy:

  1. Fajna opcja na przykład do kina :)
    Czaję się na razową mannę od dawna, ale zawsze dochodzę do wniosku, że chyba.. nie będę jej jeść :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie denerwują te ceny w sklepach, gdzie zwykła kaszka kosztuje 2 zł, a razowa nagle 9...Tak samo z mąką gryczaną, gdzie kasza najtańsza ze wszystkich a mąka nagle cena z kosmosu, więc jeszcze daleko nam do zachodu, bo tam komosa kosztuje tyle, ile u nas ziemniaki haha! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tą komosą nie jest tak jak piszesz. Jak byłam w Anglii to komosa była tak samo droga jak w Polsce. Ludzie jednak zarabiają lepiej, więc mogą takie rzeczy po prostu swobodniej kupować.

      Usuń
  3. Mnie najbardziej intrygują te gryczanki! I czekam też na opinię o czekoladzie do picia :)
    A razowej manny poszukuję od dawna i jeszcze nie udało mi się jej dorwać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Na coś trzeba wydać ciężko zarobione pieniądze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oooo bardzo fajna współpraca ! Gryczanki na pewno ci zasmakują :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Razowa kasza manna jest rewelacyjna <3 i wg mnie dużo bardziej sycąca niż wersja błyskawiczna.
    Gratuluję i zazdroszcze nawiązania współpracy. ;) ;*
    Ja jadłam gryczanki w wersji czekoladowej i gorąco polecam. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A gdzie ją dorwałaś?
    Ja zaczęłabym od czekolady ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję Ci bardzo :*
    Najchętniej spróbowałabym gryczanki ;)

    OdpowiedzUsuń