poniedziałek, 9 czerwca 2014

herbaciana owsianka

owsianka na herbacie Earl Grey z jabłkiem skropionym cytryną, lnem, ciastem drożdżowym z serem i migdałami



Kiedyś już jadłam herbacianą, ale wtedy mi nie podeszła. Teraz za to bardzo ;) I moje jedno z ulubionych ciast, mimo że kupne. Proste, lekkie, idealne do herbaty właśnie.

Wczoraj cały dzień zmarnowałam. Caaały. Nie lubię tego, a jednocześnie jakoś tak... zmotywować się nie umiem.
Coś w dziennym menu muszę zmienić, bo ostatnio ciągle tylko łykam tabletki na bóle brzucha, a od środka mnie rozsadza. Hm..

10 komentarzy:

  1. Ja tez raz próbowałam tej na herbacie i nie zasmakowała mi za bardzo. Muszę koniecznie zrobić drugie podejście !
    Może powinnaś jeść jakieś lekkie dania np. Banan, kleiki ryżowe itp , bo faszerowanie się lekami przec cały czas może ci zaszkodzić :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zrobię kiedyś na herbacie na pewno, bo bardzo mnie zaintrygowała i to już któryś raz. :)
    Ja też wczoraj zmarnowałam dzień robiąc projekt na studia. Nie zmarnujmy za to ani jednego dnia w tym tygodniu!

    OdpowiedzUsuń
  3. Takiego połączenie jeszcze nie jadłam:). Ja niestety miałam wczoraj naukę, więc też nie do końca udało mi się wykorzystać taką piękną pogodę...Poszłam jednak na kompromis i wzięłam zeszyty na ogródek, rozłożyłam kocyk i całkiem przyjemnie się uczyło;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na herbacie, z ciastem - musiało być pysznie :)
    Mnie również jakoś ciężko się zmotywować. Rozleniwiłam się, niedobrze.

    OdpowiedzUsuń
  5. Co za dodatki! Kurczę pieczone,aż ślinka cieknie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. muszę zrobić taką na herbacie, pewnie jest pyszna!
    i narobiłaś mi ochoty na takie zwykłe, proste ciacho! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Taką na herbacie bardzo lubię :D

    OdpowiedzUsuń
  8. TO ciasto w owsiance bardzo mi się spodobało :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale super wypelniona micha *.* Mam nadzieje ze bole mina i nie bedzie potrzeby brac tabletek :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie łykać mi tabletek, no! Jak masz niestrawności czy coś w ten deseń, to może zaparzenie tymianku/mięty Ci pomoże ;) Ewentualnie keeping low dairy :P

    OdpowiedzUsuń