piątek, 26 czerwca 2015

388. wakacyjnie

Nadszedł wyczekiwany przez uczniów dzień - wakacje, choć pogoda za oknem na to kompletnie nie wskazuje. Pamiętam jednak, że w zeszłym roku było podobnie, więc głowa do góry! ;) Osobiście wakacje mam od 2 miesięcy, ale w praktyce średnio je poczułam, bo najpierw matury, potem do pracy i tak jakoś zleciało... Za to dzisiaj zaczynam je razem z wami, bo prawdopodobnie jest to mój ostatni dzień pracy. Przepracowałam dokładnie miesiąc i wiem, że za tę robotę, którą odwalałam, powinnam dostać większą stawkę. Będę czegoś szukała, ale dam sobie chwilkę na beztroskę :) 

jaglanka z jabłkiem, truskawkami, serkiem wiejskim i cynamonem

11 komentarzy:

  1. Tak, waaakacje! U mnie mnie ładna pogoda, nie ma co narzekać ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. No to teraz bawimy się razem! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Trochę lenistwa też ci się należy, więc jak nie czujesz się dobrze w tej pracy to nie widzę sensu, żeby to ciągnąć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja na ostatnie 3 tygodnie w Polsce też szukam sobie czegoś innego, bo po mimo iż w tej pracy jestem już 3 raz, to nie jest już tak jak 2 lata temu -.-

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja uważam, że wolne należy Ci się należy i porządny wypoczynek. Piona za jaglankę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobrze, że to zrozumiałaś, teraz trzymam kciuki za coś lepszego ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Każdy potrzebuję wolnego, a Ty w szczególności :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpoczynek wyjdzie Ci na dobre. :) Ciesz się wakacjami i młodością teraz. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. No to jutro micha ciepłej jaglanki na śniadanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobrze, że planujesz trochę odpocząć i skorzystać z wolnego! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jedzonko wygląda przepysznie ;)

    OdpowiedzUsuń