wtorek, 14 stycznia 2014

SKWORCU

Dostałam dzisiaj paczkę od firmy SKWORCU, za co bardzo dziękuję :) Będę miała przyjemność spróbować wiele rzeczy, których nigdy nie jadłam. 

W paczce znajdowało się:
- mleko sojowe w proszku 
- ziarna amarantusa
- jagody goji
- pyłek pszczeli
- otręby żytnie z zarodkami
- ryż brązowy
- nerkowce
- sezam
- syrop klonowy
- cukier trzcinowy
- kawa Rafaello (niestety, przyszła ziarnista, a ja nie mam młynka :( )












Szczególnie podoba mi się to, jak starannie produkty zostają zapakowane. Naprawdę rzetelna robota, w dodatku zachowują swoją świeżość - nerkowce nie są, jak ze zwykłego sklepu, miękkie, ale przyjemnie chrupią i są "jędrne" :) Polecam!

Możecie mi polecić coś z wykorzystaniem pyłku oraz amarantusa? Do czego stosujecie syrop klonowy? :)


Wypróbowałam już owoce goji, dodałam je do naturalnego jogurtu. Chrupią i mają charakterystyczny posmak :) Czytałam, że są kopalnią zdrowia, więc jem je z przyjemną świadomością, że to krok ku lepszemu haha :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz