niedziela, 12 lipca 2015

399. choroba i karob

Wczorajsza brutalna pobudka-ja cała spuchnięta i obolała. Paskudnie się czułam i wyszło na to, że cały dzień przeleżałam w domu. Spałam co chwilę od 13, trzęsłam się z zimna i w końcu wyszło: rosnąca gorączka. Na szczęście teraz póki co jest dużo lepiej, pozostaję jedynie nietykalska :)

Karobu chciałam spróbować od bardzo, bardzo dawna. Wreszcie, dzięki mojej najukochańszej siostrze (:*) miałam ku temu możliwość. Jest to podobno zdrowy zamiennik kakao, ja chyba jednak będę rozróżniała karob i kakao, bo to coś innego wg mnie, różnią się smakiem i do pewnych rzeczy bardziej pasowało mi będzie kakao z pewnością. Karob ma świetne wartości odżywcze (mało tłuszczu, ok. 220kcal/100g), więc polecam każdemu, kto zwraca uwagę na takie rzeczy w swojej diecie :)

karobowa owsianka z cukinią i serkiem wiejskim

11 komentarzy:

  1. Dla mnie karob jest 100 razy lepszy od kakao, taki słodziutki :) Kuruj się kochana !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla mnie tak samo, karob jest the best ! <3

      Duuuużo zdrówka dla ciebie kochana :*

      Usuń
  2. Slyszałam właśnie, że teraz tyle osób chorych, może przez te klimatyzacje? Mimo wszystko, dużo zdrówka życzę! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Duużo zdrówka życzę, wracaj szybko do zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja uwielbiam Karob, ale lubię go na równi za kakao :)
    Zdrowia! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Czyli że nie dobry? jaki to smak? ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wg mnie dobry, ale inny niż kakao :D smak ciężko opisać :P

      Usuń
  6. Mój karob już od pół roku leży jeszcze nieotworzony w szafce i jakoś nie mam okazji go zjeść. ;D Za 2 miesiące go otworzę i wtedy na pewno zrobię taką owsiankę. ;)
    Zdrówka! ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Karob - raz w życiu miałąm z nim rozmowę i leży gdzieś w szafie zapomniany.Czas go wyjąć :D
    Do cukinii jakoś się nie mogę przekonać :/

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdrowia! :*
    Szczerze powiedziawszy dla mnie karob i kakao to dwie zupełnie różne rzeczy, wolę karob, idealnie pasuje do owoców, ale jak się połączy karob i kakao to powstaje coś super fajnego :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Duuużo zdrówka!
    Karob jeszcze przede mną, ale też bardzo chcę go spróbować i mam nadzieję, że tak jak Tobie, uda mi się :D

    OdpowiedzUsuń